my customer

ساخت وبلاگ

صنعت عکاسی برای کسب و کارها انواع مختلفی از عکاسی را می تواند ارائه کند، اما عکاسی صنعتی جزو عکاسی هایی است که اگر از هیچ کدام از انواع عکاسی تجاری ( عکاسی تبلیغاتی، غکاسی دکوراتیو، … ) استفاده نکنید، سفارش عکاسی صنعتی از محصولات جزو کارهای الزامی شما خواهد بود.

عکاسی صنعتی یکی از عمومی ترین عکاسی های تجاری است. با سفارش عکاسی صنعتی از محصولات و خروجی های آن می توانید بسیاری از فضاهای تجاری خود را کامل کنید. از بسته بندی تا پوسترها و بنرهای تبلیغاتی، از وب سایت تا شبکه های اجتماعی، از کاتالوگ و بروشورهای چاپی تا کاتالوگ الکترونیکی و اسمارت کاتالوگ. سفارش عکاسی صنعتی می تواند برای تمام فضاهای تجاری شما کاربرد داشته باشد.

قیمت عکاسی صنعتی و عوامل موثر در آن

همانطور که در بالا توضیح دادیم، عکاسی صنعتی یک کار خدماتی است و قیمت عکاسی صنعتی و تعرفه های آن بر اساس میزان دقت و زمانی که صرف رسیدن به نتیجه مطلوب می شود، تغییر خواهد کرد. برند ها و شرکت های زیادی را می شناسیم که سفارش عکاسی صنعتی از محصولات خود را به یک تیم محول کرده اند، اما خروجی های عکاسی آن ها، فکتورهای مهم یک عکاسی صنعتی استاندارد را نداشته و مجدداً مجبور به ثبت سفارش عکاسی صنعتی از محصولات خود شده اند.

در واقعیت اگر قرار باشد که از عکس صنعتی محصول در جاهای زیادی استفاده کنیم، باید برای تهیه و سفارش عکاسی صنعتی، منطقی عمل کنیم تا از پرداخت هزینه مجدد و دوباره کاری جلوگیری کنیم.

 

تعرفه عکاسی صنعتی

تعرفه عکاسی صنعتی هر تیم، بر اساس فاکتورها و شرایط زیادی تفاوت خواهند کرد:

  • تعداد فریم سفارش عکاسی صنعتی
  • قابل جابجایی بودن محصول
  • ابعاد محصول
  • متریال محصول
  • میزان روتوش و ریتاچ های لازم

منبع: سفارش عکاسی صنعتی

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : سفارش عکاسی صنعتی, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 57 تاريخ : سه شنبه 31 مرداد 1402 ساعت: 21:09

بیشتر افراد برای رسیدن به تناسب اندام به دنبال ورزش‌های کم هزینه مثل پیاده روی هستند و همچنین فواید ورزش پیاده روی برای سلامتی و طول عمر امروزه توسط دانشمندان مورد تایید و تاکید قرار گرفته است. پس فروش لباس های مناسب پیاده روی زنانه و مردانه جزو پرفروش ترین لباس های ورزشی به حساب‌ می‌آید.

مهمترین ویژگی لباس های مخصوص پیاده روی این است که پوشش کاملی داشته باشد. به همین دلیل مجموعه ورزشی فونیکس بهترین دوره های دوتریل و مارتن را با پوشش مناسبی زیر نظر اساتید مطرح و برتر کشوری برگزار می‌کند. شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فونیکس در ارتباط باشید. البته فراموش نکنید برای داشتن یک لباس ایده ال مخصوص پیاده روی ویژگی‌های مهم دیگری را هم باید در نظر بگیرید.

لباس مناسب پیاده روی باید از مواد درجه یک تولید شده باشد!

یک لباس مناسب پیاده روی باید از درصد بالایی نخ و پنبه و مقدار پایینی پلی استر ساخته شده باشد. اگر چه لباس های نخی عمر کوتاهی نسبت به لباس های پلی استری دارند‌ و زود چروک می‌شوند‌ ولی پوشاک ۱۰۰ درصد پنبه و نخ بسیار لطیف و راحت هستند. در حالی که لباس های پلی استری دمای بدن را افزایش می‌دهند و سبب گرمازدگی شما در حین پیاده روی می‌شوند.

شستشوی آسان و سریع

لباس مناسب پیاده روی چون بعد از هر بار فعالیت ورزشی باید شسته شود‌. پس لازم است تا از کیفیت بالایی برخوردار باشد. هیچ گاه نباید رنگ بدهد. بعد از شستشو نباید تنگ یا گشاد شود و خلاصه باید طی استفاده‌های زیاد طول عمر بالایی را از خود نشان دهد‌‌. در همین راستا مجموعه ورزشی فونیکس تورهای ورزشی تریل رانینگ مفرحی را زیر نظر مربیان باسابقه ی این رشته ورزشی برگزار می‌کند. شما ورزشکاران گرامی می‌توانید برای ثبت نام و کسب اطلاعات کامل با پشتیبان های آکادمی تخصصی فونیکس در ارتباط باشید.

عرق گیر بودن

بهتر است برای خرید لباس مناسب پیاده روی به سراغ لباس هایی بروید که یک لایه توری دارند. چون این تورها رطوبت بدن را در حین پیاده روی جذب می کنند و اجازه‌ نمی‌دهند که لباس اصلی شما خیس شود و بوی عرق بگیرد.

لباس مناسب ئیاده روی نباید تنگ و چسبانک باشد!

مطمئن باشید که لباس پیاده روی اگر تنگ و چسبناک باشد به بدنتان آسیب جدی وارد می‌کند. همچنین در حین پیاده روی و فعالیت های بدنی با کشیده شدن لباس روی پوست بدن دردهایی را احساس می کنید.

منبع: تجهیزات کوهنوردی

 

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : تجهیزات کوهنوردی, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 63 تاريخ : سه شنبه 31 مرداد 1402 ساعت: 21:03

مدل های مختلف جاکارتی به ویژه جاکارتی چرمی ابروبادی ، علاوه بر اینکه انعطاف مطلوب و دوام بالایی دارند و حقیقتا می‌توان تا چند سال از آنها استفاده کرد، خاصیت ضربه گیری و مقاومت در برابر کشش و سایش دارند. از دیگر مزایای جاکارتی چرمی، زیبایی آنها است. این محصولات می تواند به عنوان هذیه های مناسبتی به ویژه به عنوان هدیه روز مادر مورد استفاده قرار بگیرد

منبع: هدیه روز مادر

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : هدیه روز مادر, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 62 تاريخ : سه شنبه 31 مرداد 1402 ساعت: 19:47

و اما یکی دیگر از بهترین روش‌ها برای کم و زیاد کردن ارتفاع خودرو، استفاده از سیستم تعلیق هیدرولیک است که هزینه زیادی برای مالکان در بردارد. آن دسته از خودروهایی که در قسمت جلو، عقب یا کنار دارای کاهش یا افزایش ارتفاع هستند با استفاده از سیستم تعلیق هیدرولیک قابل کنترل بوده که بسیار سریع عمل می‌کند. این روش به گونه‌ای است که امکان کنترل ارتفاع خودرو را برای رانندگان به وجود می‌آورد. رانندگان می‌توانند در مسیرهای ناهموار، سرعت گیرها و شرایط آب و هوایی مختلف اقدام به تنظیم ارتفاع خودرو کنند.

استفاده از سیستم تعلیق بادی

روش دیگر برای تنظیم ارتفاع خودرو استفاده از سیستم تعلیق بادی است که این سیستم موجب حرکت روان خودرو می‌شود. در واقع در این روش کاهش و افزایش فشار هوا در سیستم تعلیق انجام شده و طبق این امر ارتفاع خودرو بسته به شرایط جاده کاهش یا افزایش می‌یابد. این روش نیز جزو روش های پرهزینه به شمار می‌رود.

منبع: تعمیر گیربکس بنز

سخن پایانی

اگرچه روش ‌های مختلفی برای تنظیم ارتفاع خودرو وجود دارد اما چنانچه قصد کم و زیاد کردن ارتفاع خودرو و یا هر گونه عیب یابی و تعمیر را داشتید حتماً باید به تعمیرگاه‌ هایی که تخصص کافی در خصوص تعمیر جلوبندی خودرو دارند مراجعه کنید. زیرا زمانی این روش‌ ها به بهترین نحو عمل خواهد کرد که در مراکز تعمیر تخصصی انجام شوند. حال در این خصوص خوب است بدانید تعمیرگاه تخصصی سورنا ارائه دهنده بهترین و باکیفیت‌ ترین خدمات در زمینه تعمیر انواع خودروهای بی ‌ام‌ و، پورشه، مرسدس بنز، ائودی مازراتی و ولوو می‌باشد.

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : تعمیر گیربکس بنز, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 62 تاريخ : سه شنبه 31 مرداد 1402 ساعت: 19:28

كابل آلومینیومی 150*1 فشار ضعیف یکی از بهترین جایگزین‌ها برای کابل مسی محسوب می‌شود که به صورت تک رشته بوده و دارای فشار ضعیف است. همانطور که می‌دانید از گذشته تا به الان از مس به عنوان یک رسانای قوی استفاده می‌شده که بیشترین کاربرد آن در صنعت برق است.‌

امروزه با توجه به افزایش قیمت مس تولیدکنندگان این محصول به فکر پیدا کردن فلز ارزان‌تر و به صرفه‌تر افتادند که در این میان کابل آلومینیوم با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد و قیمت مناسبی که دارد توانسته نظر همه را به خود جلب کند.

آلومینیوم مقاومت بیشتری داشته و طول عمر آن نیز بسیار بیشتر از مس است. از آلومینیوم جهت تولید کابل قدرت زمینی و هوایی استفاده می‌شود اما برای تولید کابل ساختمانی و افشان کاربرد ندارد. از کابل آلومینیوم 150*1 جهت تغذیه تاسیسات برقی و کابل‌کشی زمینی استفاده می‌شود.

ویژگی‌ها و مشخصات كابل آلومینیومی 150*1 فشار ضعیف

همانطور که می‌دانید هر یک از کابل آلومینیوم دارای ویژگی‌های مختص به خود هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا با ویژگی‌های كابل آلومینیومی 150*1 فشار ضعیف بیشتر آشنا شوید:

  • این کابل دارای روکش pvc است.
  • روکش xlpe در این کابل وجود دارد.
  • دارای ضخامت ۱۰۴ میلی‌متر است.
  • هادی کابل از جنس آلومینیوم است.
  • ضخامت روکش این کابل ۱۰۶ میلی‌متر است‌.
  • دارای سطح مقطع ۱۵۰ میلی‌متر مربع می‌باشد.
  • وزن تقریبی کابل در هر هزار متر 700 کیلوگرم است.
  • حداکثر مقاومت کابل آلومینیوم فشار ضعیف 0.206 اهم در هزار متر است.
  • این کابل طبق استانداردهای VDE 0271 , IEC 60502 . ISIRI 3569 تولید می‌شود.
my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : کابل آلومینیوم, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 54 تاريخ : سه شنبه 31 مرداد 1402 ساعت: 19:18

و اما برویم به سراغ اصل مطلب! چرا از هشتگ‌ها استفاده کنیم؟ آیا تاثیری در رشد پیج ما دارند؟ قطعا بله! استفاده از هشتگ های اینستاگرام مزایای فراوانی به همراه دارد‌ که مهمترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • افزایش بازدید پست‌ها

مهمترین فاکتور مثبت استفاده از هشتگ است. تصور کنید کاربری قصد خرید لباس مجلسی را دارد. در اولین مرحله این کاربر هشتگ لباس مجلسی را جستجو می‌کند. اینگونه پست تمامی کسب و کارهایی که از این هشتگ استفاده کرده‌اند برای او نمایش داده خواهد شد. شما که قصد ندارید این کاربر پیگیر را از دست بدهید؟ پس قدرت هشتگ در اینستاگرام را دست کم‌ نگیرید.

  • موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی

همانطور که می‌دانید بازدهی تبلیغات بسیار اهمیت دارد. حال اگر تبلیغات خود را در فضای اینستاگرام و با استفاده از هشتگ‌ها اجرا کنید، بی شک بازدهی مطلوب‌تری دریافت خواهید کرد. چون در اینجا هشتگ مانند تبلیغات دهان به دهان برایتان عمل خواهد کرد و پیام شما را به گوش هزاران مخاطب می‌رساند. البته باید حتما از هشتگ خاصی استفاده کنید. اینگونه کاربران نیز مرتبا آن را زیر پست هایشان تگ کرده و کم کم هشتگ شما پربازدید می‌شود.

  • یافتن ایده‌های نوین

دیگر مزیت استفاده از هشتگ در اینستاگرام یافتن ایده‌های جدید است. شما باید هشتگ مرتبط با کسب و کارتان را سرچ کنید و پست‌های آن را بررسی کنید. با بررسی بهترین و پربازدیدترین پست‌های هشتگ مورد نظر، ایده‌های جدیدی کسب خواهید کرد. چون می‌بینید که مخاطبانتان از چه نوع محتوایی بیشتر خوششان آمده و حتی خلاقیتتان نیز افزایش می‌یابد.

  • آنالیز رقبا

رقبا بهترین درس‌ها را به شما خواهند داد. پس آنالیز آن‌ها نیز بیشترین اهمیت را دارد. استفاده از هشتگ در اینستاگرام این کار را نیز برایتان ساده‌تر می‌کند. با جستجوی هشتگ مرتبط با کسب و کارتان می‌توانید پست‌های رقبا را بررسی کنید. در واقع می‌توانید ببینید که رقبا چه چیزی می‌فروشند؟ چگونه تبلیغ می کنند؟ آیا در اینستاگرام موفق عمل کرده‌اند؟ پاسخ تمامی این سوالات را با یک سرچ ساده هشتگ پیدا خواهید کرد.

  • افزایش دنبال کنندگان

هشتگ‌‌ها باعث می‌شوند مخاطبینی پست‌های شما را ببینند که اصلا شما را دنبال هم نکرده‌اند. در نتیجه اینگونه احتمال فالوی صفحه شما توسط آن‌ها افزایش می‌یابد. چه چیزی بهتر از جذب فالوئر؟ آن هم برای یک پیج کاری!

منبع: مشاوره سئو

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : مشاوره سئو, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 60 تاريخ : سه شنبه 31 مرداد 1402 ساعت: 18:39

طراحی جلد کاتالوگ (Catalog cover design) جزو بخشهایی از کاتالوگ است که طراحان به آن نگاه ویژه ای دارند. دلیل این موضوع این است که جلد کاتالوگ اولین چیزی است که مخاطب می بیند. اهمیت جلد یک کاتالوگ مثل صفحه اصلی یک وب سایت است. در حقیقت طراحی جلد کاتالوگ می تواند به مخاطب پیغام های فراوانی را بگوید.

تاثیرات طراحی جلد کاتالوگ

همیشه این را گفته ایم که یکی از حساس ترین لحظات ارتباط با مخاطب، لحظه شروع ارتباط است. در کاتالوگ ها هم چه به صورت الکترونیکی باشند چه چاپی، طراحی جلد کاتالوگ است که مشخص می کند در اولین لحظه چه چیزی به مخاطب نشان داده شود. تاثیر طراحی جلد کاتالوگ چیزی مشابه تاثیرات جلد کتاب است موقع مشاهده، امتحان و انتخاب یک کتاب. در این لحظه چند عامل اصلی وجود دارد:

  • عنوان کتاب که شما را جلب کرده است و یا در راستای نیاز شما بوده.
  • نویسنده و یا مترجم کتاب که اگر برای شما شناخته شده باشد بسیار موثر است.
  • طراحی جلد ، ساختار فیزیکی و نوع صفحه بندی و صفحه آرایی که شما را نسبت به انتخابتان مطمئن می کند.

اگر سه مورد فوق به خوبی محقق شود، به احتمال زیاد شما را با آن کتاب در صف صندوق خواهیم دید. اما در کاتالوگ های تجاری به چه صورت است؟

تاثیرات طراحی جلد کاتالوگ در فضای تجاری

طراحی جلد کاتالوگ هم در این چرخه مثل جلد کتاب بسیار تاثیرگذار است:

  • موضوعیت کاتالوگ که دقیقا با زمینه کاری شما یکسان است و می تواند یک نیاز را در مخاطب شما بیدار کند و یا یک نیاز قطعی را پاسخ دهد. ( من کاتالوگ مبلمان را تهیه می کنم چون یا به مبل نیاز دارم و یا دوست دارم که مبلمانم را تغییر دهم )
  • برند تجاری شما که اعتبار شماست و به مخاطبان می گوید که به چه میزان به شما اعتماد کنند.
  • طراحی جلد، ساختار فیزیک و طراحی های جانبی که به مخاطب می گوید کلی حرف برای شنیده شدن وجود دارد.

ماموریت ها و اصول مهم درطراحی جلد کاتالوگ

اصول مهم در طراحی جلد کاتالوگ (Catalog cover design) اهمیت بسیار بالایی دارند اما مهمترین اصل در طراحی موفق جلد یک چیز است: جلب توجه! جلب توجه تعریف مشخصی دارد. چشم شما به عناصر مختلفی جلب می شود. اما جلب توجه در جلد کاتالوگ توسط زیبایی منحصر به فرد جلب می شود. برای همین است که طراحان و گرافیست ها به طراحی جلد کاتالوگ نگاه ویژه ای دارند. در این راستا خوب است که نمونه کاتالوگ دیجیتال که مخاطب پسند هستند را دنبال کنید و از آنها ایده بگیرید.

منبع: چاپ کاتالوگ

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : چاپ کاتالوگ, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 44 تاريخ : دوشنبه 30 مرداد 1402 ساعت: 17:34

مکان های کمپینگ ایران (Camping Spots in Iran) از لحاظ جغرافیایی بیشتر استان های کردستان، لرستان به همراه مناطق بکری از دماوند و قسمت شمال کشور است. البته برای برگزاری کمپینگ در دل طبیعت بخش‌هایی از استان چابهار و شهرهای کویری ایران هم مثل استان یزد مکان های مناسبی هستند. اما در نهایت اینکه بهترین مکان های کمپینگ ایران کجاست تنها به علاقه و روحیه شما بستگی دارد. به همین منظور ما قصد داریم در این مقاله از وب سایت آکادمی تخصصی فونیکس نقاطی بکر برای عاشقان طبیعت را معرفی کنیم.

بهترین مکان های کمپینگ ایران

اگر شما جزو دوستداران طبیعت هستید. یا اینکه دوست دارید با شرکت در کمپینگ های مختلف به آرامش روحی برسید بهتر است بهترین مکان های کمپینگ کشور را بشناسید.

کمپ در جنگل دالخانی رامسر

اگر چه تمام استان های مجاور دریای خزر زیبایی‌های وصف‌ناپذیری دارند‌ اما دنج ترین و زیباترین کمپ جنگلی در شمال که جزو بهترین مکان های کمپینگ ایران به حساب می‌آید جنگل دالخانی در رامسر است. این جنگل آب و هوای بسیار خنکی دارد و سالانه میزبان درجه یک کمپینگ ها و کوهنوردان زیادی است. البته جنگل‌های الیمستان، سی سنگال، سیاه بیشه و همچنین ناهار خوران و فیلبند مکان های مناسب دیگری برای کمپینگ هستند.

کمپ در دماوند

یکی از بهترین مکان های کمپینگ ایران در ۴ فصل سال منطقه دماوند است. اگر عاشق سرسبزی و کمپ جنگلی اطراف تهران هستید کمپینگ خود را در غرب کوه دماوند برپا کنید. ولی اگر به دنبال اجرای طرح کوهنوردی و پرواز کوه‌های ایران هستید بهتر است در نزدیکی آبشار جنگلک و همچنین به سمت غار رود افشان حرکت کنید. اگر چه بهترین مکان برای کمپ زدن اطراف تهران، دماوند است ولی در این منطقه مکان های مناسب دیگری هم برای کمپینگ دارد مثل چشمه دیو آسیاب، آبشار برف تنگه لار، چشمه سیاه سنگ، دریاچه تار، غار بورنیک و…

منبع: آمادگی جسمانی

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : آمادگی جسمانی, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 56 تاريخ : دوشنبه 30 مرداد 1402 ساعت: 17:27

معمولا زمانی که می خواهیم برای کسی هدیه بخریم، کمی دچار تردید می شویم و نمی دانیم که دقیقا چه نوع هدیه ای می تواند برای چه کسی مناسب باشد. برای آن که بتوانیم شما را از این سردرگمی نجات دهیم، در ادامه سعی کرده ایم تا هدیه های مناسب را به شما معرفی کنیم که بتوانید برای موقعیت های مختلف، هوایای مناسبی را برای عزیزانتان تهیه کنید.

پک قهوه خوری پیشنهاد هدیه قیمت مناسب

در پکیج‌های مربوط به قهوه خوری می‌توانید قهوه ساز، ماگ‌ها و فنجان‌های قهوه و مواردی که مربوط به سرو قهوه می‌شوند را پیدا کنید. در این مدل از پک‌های قهوه خوری بهتر است بهتر است به رنگ‌ها، مدل‌ها و تعداد آیتم‌های موجود در پکیج توجه کنید که بتوانید بهترین انواع پک‌های قهوه را خریداری نمایید.

پک‌ های پذیرایی یک نمونه هدیه قیمت مناسب

پک‌های پذیرایی که شامل انواع آبمیوه‌های مختلف و… می‌شوند، از جمله هدیه ‌هایی هستند که بیشتر برای پذیرایی کردن در جنش‌های مربوط به روز کارگر، روز دانش آموز، روز دانشجو و… استفاده می‌شوند. پک هدایای پذیرایی دارای طعم‌های مختلفی هستند که می‌توانید بنا به سلیقه خودتان انتخاب کنید.

منبع: هدیه روز مادر

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : هدیه روز مادر, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 50 تاريخ : دوشنبه 30 مرداد 1402 ساعت: 17:14

اساساً بزگترین سوالی که برای سفارش دهنده های کاتالوگ چاپی هنگام اعلام برآورد هزینه چاپ کاتالوگ و اجرای آن به وجود می آید، این است که این عدد از کجا بدست آمده و نحوه محاسبه هزینه چاپ کاتالوگ به چه شکل است؟ این کنجکاوی موقعی بسیار بیشتر می شود که از چند نفر استعلام قیمت گرفته باشید و قیمت ها با هم متفاوت باشند.

 

تعرفه قیمت چاپ کاتالوگ

در این نوشته شما را با نحوه محاسبه حدودی هزینه چاپ و اجرای کاتالوگ آشنا می کنیم، فقط به چند نکته قبل از ادامه دقت کنید:

  • هزینه های مربوط به چاپ به دو بخش اصلی تقسیم می شوند: خدمات و کالا.
  • هزینه های بخش خدماتی بر حسب عوامل مختلفی می تواند، متفاوت باشد و از تعرفه مشخصی پیروی نکند.
  • هزینه های بخش کالا تعرفه محور تر بوده و اختلاف قیمت چندانی در آن وجود ندارد.
  • در این مقاله نحوه محاسبه کاتالوگ ها و بروشور های دفترچه ای ( دفترچه هایی که به صورت منگنه و یا چسب صحافی شده اند ) را با هم بررسی می کنیم.
  • برآورد هزینه ای که با هم انجام خواهیم داد، فقط شامل چاپ و اجرای کاتالوگ است و فرض را بر آن خواهیم گرفت که هزینه های طراحی کاتالوگ را پرداخت کرده اید.

 

قدم اول محاسبه هزینه چاپ کاتالوگ :

در قدم اول باید به سوالات زیر پاسخ بدهید.

* کاتالوگ شما چه ابعادی دارد؟

* صفحات داخلی کاتالوگ شما چه تعداد صفحاتی دارد؟

* جلد کاتالوگ شما به صورت دو رو چاپ می شود؟

* صحافی کاتالوگ شما به چه شکل است؟ منگنه ساده؟ منگنه لوپ؟ و یا چسب؟

* جنس کاغذ و گرماژ مد نظرتان برای صفحات داخلی ( متن ) چیست؟

* جنس کاغذ و گرماژ مد نظرتان برای جلد کاتالوگ چیست؟

* مراحل تکمیلی ( خدمات تکمیلی پس از چاپ ) مد نظر شما چیست؟

منبع: چاپ کاتالوگ

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : چاپ کاتالوگ, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 62 تاريخ : يکشنبه 29 مرداد 1402 ساعت: 23:06

  • آقای سینا شامیانی
  • لیسانس تربت بدنی و علوم ورزش از دانشگاه شمال (آمل)
  • مربی رسمی فدراسیون اسکی از سال ۸۶

  • خلبان پاراگلایدر
  • رزومه سینا شامیانی

  • مربی رسمی فدراسیون اسکی از سال ۸۶.
  • دارنده مدرک swiss alpine rescue.

  • بنیانگذار شرکت ایران هلی اسکی، تنها ارائه دهنده خدمات هلی اسکی در ایران.

منبع: سینا شامیانی

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : سینا شامیانی, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 61 تاريخ : يکشنبه 29 مرداد 1402 ساعت: 23:03

پک هدایای چرمی مجموعه‌ای از محصولات چرمی هستند که به صورت یک مجموعه یا بسته تهیه می‌شوند و به عنوان یک هدیه ویژه به افراد دیگر اهدا می‌شوند. این پک‌ها معمولاً شامل یک تنوع از محصولات چرمی هستند که با یکدیگر ترکیب می‌شوند تا یک هدیه کامل و شگفت‌انگیز ایجاد شود. این محصولات ممکن است از نظر طراحی، کاربرد یا مصرف مشابه یا مرتبط باشند. به عنوان مثال:

پک کیف و کمربند:

این نوع پک هدایا شامل یک کیف چرمی و یک کمربند چرمی می‌شود. این دو محصول اغلب با رنگ‌ها و طراحی‌های مشابه ترکیب می‌شوند تا به گیرنده احساس هماهنگی داده شود.

پک جاکلیدی و دستکش:

در این نوع پک، یک جاکلیدی چرمی با یک زنجیر و یک دستکش چرمی ارائه می‌شود. این محصولات معمولاً در همان طرح و رنگ‌ها ترکیب می‌شوند.

پک نوشت افزار و دفترچه:

این نوع پک شامل یک قلم نوشت افزار چرمی و یک دفترچه یادداشت چرمی می‌شود. این محصولات به عنوان یک پک هدیه مرتبط با کار و نوشتن انتخاب می‌شوند.

پک محصولات آرایشی چرمی:

در این نوع پک، محصولاتی مانند جعبه‌های آرایشی چرمی، قاب آینه چرمی و محصولات آرایشی مرتبط دیگر قرار می‌گیرند.

پک محصولات مسافرتی چرمی:

این پک شامل محصولاتی مانند کاور پاسپورت چرمی، برچسب چمدان چرمی و کیف سفر چرمی می‌شود

پک هدایای چرمی

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : پک هدایای چرمی, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 66 تاريخ : يکشنبه 29 مرداد 1402 ساعت: 21:44

برای آن که پوسته پوسته شدن ابروها (Scaling of eyebrows) را به طور قطعی و کامل درمان کنید، می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید. استفاده از این روش ها و نکات به شما کمک می کنند تا به شکل بهتر و مناسب تری بتوانید پوست صورت خود را نگهداری کنید.

  • استفاده از مواد آرایشی باکیفیت
  • تغذیه مناسب و سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی
  • استفاده از کرم های آبرسان و ضد آفتاب
  • حل مشکلات پوستی با مصرف داروهایی که تجویز پزشک هستند.

پوسته پوسته شدن ابروها می تواند دردسرهای زیادی را به همراه داشته باشد. گاهی اوقات با مصرف یک سری از داروهای ساده و یا حتی ژل های تقویت کننده ابرو همچون اکسیر تقویت کننده که محصول ژل کد می باشد نیز می توانید این مشکلات را برطرف کنید. در نظر داشته باشید که مشکلات مربوط به پوست شما می تواند تا حدود زیادی سبب شود که دچار مشکل در دیگر بخش های بدن خود نیز شوید.

این مدل از اکسیرها دارای ویژگی های زیر هستند: وجود مقادیر فراوان از آنتی اکسیدان و ویتامین E در اکسیر تقویت کننده کد به ابرو های شما جانی تازه میبخشد. این محلول بدون استفاده از مواد شیمیایی بعد از قطع مصرف به هیچ عنوان موجب ریزش یا آسیب نمی شود. فروشگاه ژل کد می تواند انواع و اقسام محصولات سلامتی و مراقبتی پوست، مژه و ابرو را به شما با بهترین کیفیت ها و بهترین قیمت ها ارائه کند.

منبع: بالم لب چیست

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : بالم لب چیست, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 50 تاريخ : يکشنبه 29 مرداد 1402 ساعت: 17:13

تشخیص روغن ریزی خودرو

از آنجایی که برای رفع روغن ریزی خودرو مهمترین نکته تشخیص روغن ریزی است می‌توان گفت ساده‌ ترین راه جهت این امر اندازه‌گیری میزان مصرف روغن با استفاده از میله است. چنانچه روغن زیر علامت روی میله باشد نشان دهنده پایین بودن سطح روغن است. همچنین وجود لکه روغن بر روی زمین یا پارکینگ پس از پارک خودرو نشان دهنده روغن ریزی خودرو است. چنانچه از کاپوت خودرو دود آبی خارج شود نیز نشان می‌دهد که روغن موتور به داخل خودرو نشت می‌کند و در نهایت بهترین روش جهت تشخیص روغن ریزی خودرو، باز کردن سینی زیر خودرو است که جهت این امر باید به تعمیرکار متخصص مراجعه کنید.

رفع فوری روغن ریزی

پس از اینکه روغن ریزی خودرو (Car engine oil leak) را تشخیص دادید لازم است به صورت حرفه‌ای محل نشت روغن بررسی شود. مثلاً باید دقت کنید که نشت روغن از کدام نقطه خودرو است. برای این امر می‌توانید خودرو را به کارواش برده تا تمامی قطعات خودرو که در محدوده روغن ریزی قرار دارد کاملاً شستشو داده شود و پس از این مسیر عبور روغن به خوبی بر روی بدنه ظاهر خواهد شد و شما می‌توانید رد مستقیم روغن را بگیرید تا به قطعه خراب برسید و در نهایت باید سریعاً به تعمیرگاه تخصصی مراجعه کنید.

منبع: تعمیر گیربکس بنز چگونه است

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : تعمیر گیربکس بنز , نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 45 تاريخ : يکشنبه 29 مرداد 1402 ساعت: 17:06

حرفه ای ترین تبلیغ نویس ها هم وقتی از تمام فرمول های تبلیغ نویسی استفاده می کنند، قبل از تحویل متن به بخش هنری خود، متن را مجدداً بررسی می کنند. با رعایت اصول بررسی نهایی می توانید ریسک تبلیغ نویسی خود را کم کنید و میزان موفقیت آن را افزایش دهید. در ادامه فهرستی از سوالات آماده شده که بعد از خواندن متن نهایی باید از خود بپرسید. کاملاً مشخص است که پاسخ این سوالات برای یک تبلیغ نویسی حرفه ای ، بله خواهد بود.

 

چک لیستی برای بررسی نهایی تبلیغ نویسی

  • آیا متن آنچه عنوان وعده داده است، عملی می کند؟ اگر عنوان می گوید “مصرف سوخت خودرو خود را نصف کنید” متن هم چگونگی این کار را به درستی می آموزد؟
  • آیا متن جالب است؟ اگر خواننده شما موقع خواندن متن خمیازه بکشد، مطمئن باشید که هیچ گونه علاقه ای را در خواننده ایجاد نکرده است.
  • آیا خواندن متن ساده است؟ خواننده وظیفه کنکاش برای فهمیدن را برعهده ندارد.
  • آیا قابل باور است؟ فراموش نکنید که مردم به تبلیغات و دست اندرکاران اعتمادی ندارند.
  • آیا متقاعد کننده است؟ آیا می تواند گرایش های لازم را در خواننده ایجاد کند؟
  • آیا متن روان است؟ یک متن خوب به روانی و نرمی از بخشی به بخش دیگر جریان می یابد.
  • آیا خواننده را به جنبش وا می دارد؟ آیا در پایان خواننده انگیزه لازم برای انجام کاری که انتظار دارید را پیدا می کند؟

 

ترفندهایی برای تبلیغ نویسی حرفه ای

راه ها و ترفندهایی وجود دارد که باعث می شود، روش تبلیغ نویسی حرفه ای را تجربه کنید. اولین ترفند، پرداختن به مزایای محصول بجای خصوصیات محصول است. تبدیل کردن خصوصیات یک محصول به مزایای آن مهمترین ترفند برای تبلیغ نویسی است. تمامی مطالب و تبلیغ نویسی های قبلی را جمع آوری و بررسی کنید. مزایای محصول را شناسایی کنید. مخاطب را شناسایی و علایق و نیازهای او را با دقت مطالعه کنید و در تبلیغ نویسی به ارضای نیاز او بپردازید. از اعماق قلبتان با مخاطب صحبت کنید و با او ارتباط برقرار کنید.

 

منبع: تبلیغ نویسی

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : تبلیغ نویسی, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 61 تاريخ : شنبه 28 مرداد 1402 ساعت: 22:45

خرید هدیه روز دانش آموز برای پسر و همچنین خرید کادو روز دانش آموز برای دختر شاید در برخی از موارد تفاوت‌های زیادی داشته باشد. با این وجود برخی از هدایا هستند که برای هر دو گروه می‌توانند مناسب باشند و مورد استفاده قرار گیرند.

پک‌ های هدیه محصولات چرمی

اولین مورد از پک‌های هدیه که در فروشگاه ژیگان می‌توانید پیدا کنید، پک‌های هدیه محصولات چرمی هستند که مورد استفاده قرار می‌گیرند. پک‌های هدیه محصولات چرمی می‌توانند شامل کیف پول، جا کارتی، کمربند و عینک باشند. معمولاً این مدل از هدیه ‌ها برای دانش آموزان پسر جذابیت بیشتری دارد. به همین دلیل نیز این مدل از پکیج‌ها را معمولاً برای آقایان خریداری می‌کنند. با این حال می‌توانید به فروشگاه ژیگان مراجعه کنید و پک‌های هدیه چرمی برای خانم‌ها را نیز از این فروشگاه تهیه کنید.

پک‌ های هدیه دیجیتالی

پک‌های مختلفی از هدیه‌ های دیجیتالی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. پک هدایای دیجیتال به شکلی هستند که باید حتماً کاربردی بودن آن برای فرد را در نظر داشته باشید. به طور مثال هندزفری‌های بی‌سیم یا همان ایرپاد‌ها و پاور بانک‌ها از جمله کاربردی‌ترین هدایا برای دانش آموزان به حساب می‌آیند.

پک ماگ و فلاسک

مدل بعدی هدایایی که می‌توانید به عنوان هدیه روز دانش آموز (Student’s Day gift) تهیه کنید، پک‌های مربوط به ماگ‌ها و فلاسک‌ها است. پک ماک و فلاسک از جمله جذاب‌ترین هدیه‌ ها است زیرا فرد در طول روز می‌تواند به سادگی از چای، قهوه و انواع دمنوش‌ها استفاده کند و برای چند ساعت نیز نوشیدنی خودش را گرم یا سرد نگه دارد. بهتر است در زمان انتخاب رنگ و مدل ماگ‌ها و فلاسک‌ها این نکته را در نظر داشته باشید که مخاطب شما از چه رنگی بیشتر خوشش می‌آید. با این کار می‌توانید هدیه ‌هایی را تهیه کنید که فرد مورد نظر شما بیشتر دوست داشته باشد.

منبع: انواع هدیه تولد مردانه

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : هدیه تولد مردانه, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 56 تاريخ : شنبه 28 مرداد 1402 ساعت: 22:38

میگرن یک بیماری نورولوژیک و مربوط به مغز و اعصاب است. در این بیماری دردهای بسیار شدیدی در یک طرف سر احساس می‌شود. این درد ممکن است بین چند ساعت تا چند روز بیمار را آزار دهد. بسیار از بیماران میگرنی سرگیجه، تهوع، استفراغ و حساسیت به نور و صدا هم دارند. با وجود اینکه درمانی قطعی برای میگرن وجود ندارد اما می‌توان از وقوع آن پیشگیری کرد و درد میگرن را تا حد زیادی کاهش داد.

این نوع سردرد سومین بیماری شایع در جهان است که بیماران مبتلا به آن درد ضربان‌دار متوسط تا شدیدی را در سر خود احساس می‌کنند. معمولاً حملات میگرنی در افراد ۲۰ تا ۶۰ ساله بسیار شدت می‌گیرد. پس از 60 سالگی از شدت آن‌ها کم شده و در نهایت متوقف می‌شوند.

چگونه میگرن را درمان کنیم؟

همان‌طور که به آن اشاره کردیم هدف اصلی از درمان میگرن، پیشگیری از حملات و کاهش درد است. شما می‌توانید با روش‌های مختلف تعداد دفعات و شدت سردردهای خود را کاهش دهید. برخی از این روش‌های پیشگیرانه و درمانی عبارت‌اند از:

  • مصرف داروهای مسکن
  • انجام طب سوزنی
  • دیسپورت یا تزریق سم بوتولینوم
  • تغییر سبک زندگی خود
  • میگرن یک بیماری نورولوژیک و مربوط به مغز و اعصاب است. در این بیماری دردهای بسیار شدیدی در یک طرف سر احساس می‌شود. این درد ممکن است بین چند ساعت تا چند روز بیمار را آزار دهد. بسیار از بیماران میگرنی سرگیجه، تهوع، استفراغ و حساسیت به نور و صدا هم دارند. با وجود اینکه درمانی قطعی برای میگرن وجود ندارد اما می‌توان از وقوع آن پیشگیری کرد و درد میگرن را تا حد زیادی کاهش داد.

    این نوع سردرد سومین بیماری شایع در جهان است که بیماران مبتلا به آن درد ضربان‌دار متوسط تا شدیدی را در سر خود احساس می‌کنند. معمولاً حملات میگرنی در افراد ۲۰ تا ۶۰ ساله بسیار شدت می‌گیرد. پس از 60 سالگی از شدت آن‌ها کم شده و در نهایت متوقف می‌شوند.

    چگونه میگرن را درمان کنیم؟

    همان‌طور که به آن اشاره کردیم هدف اصلی از درمان میگرن، پیشگیری از حملات و کاهش درد است. شما می‌توانید با روش‌های مختلف تعداد دفعات و شدت سردردهای خود را کاهش دهید. برخی از این روش‌های پیشگیرانه و درمانی عبارت‌اند از:

  • مصرف داروهای مسکن
  • انجام طب سوزنی
  • دیسپورت یا تزریق سم بوتولینوم
  • تغییر سبک زندگی خود

منبع: پودر سابولار

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : پودر سابولار, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 66 تاريخ : شنبه 28 مرداد 1402 ساعت: 22:04

همیشه متن در تمام فرآیندهای معرفی و تبلیغاتی شما وجود داشته و تبلیغ نویسی یعنی نگارش و تنظیم متن هایی که بتواند شما را در کسب و پیشه تان به هدف دلخواهتان برساند. تبلیغ نویسی یعنی نگارش متنی که نتیجه آن جلب توجه بیشتر مخاطب و افزایش فروش است. یک کارشناس تبلیغ نویس، فروشنده ای است که پشت ماشین تحریر می نشیند. یک تبلیغ نویس حرفه ای یک نویسنده ایده پرداز نیست، بلکه نویسنده ای است که با فرمول ها و قواعدی اثبات شده به دنبال ایجاد فروش است نه یک اثر هنری یا یک ایده!

 

تبلیغ نویسی چیست و چه اهمیتی دارد؟

به عنوان یک تیم که هر روز به شرکت های زیادی در مورد کاتالوگ های الکترونیکی و یا کاتالوگ چاپی مشاوره می دهیم، شرکت های زیادی را می بینیم که در واقع نمی دانند که تبلیع نویسی چیست و چطور باید تبلیغ نویسی کنند. چنین شرکت هایی عمدتاً کاتالوگ های بسیار زیبایی از تیم ما تحویل می گیرند، اما واقعیت کاتالوگ های آن ها به یک اثر هنری شبیه است نه یک کاتالوگ با محتوای مناسب. کاتالوگ، بیلبورد و حتی یک نامه کاملاً ساده از دو بخش اصلی تشکیل می شوند :

  1. ظاهر یا همان فضای بصری
  2. محتواهای متنی یا همان تبلیغات نویسی

 

هر کدام از این دو بخش در جایگاه خود مهم هستند و به تنهایی تاثیرگداری کمی خواهند داشت. یک نامه فروش را تصور کنید که جای یک فنجان قهوه روی کاغذ آن افتاده باشد! آیا حاضر هستید چنین نامه ای را برای مشتری هدف خود ارسال کنید؟ نداشتن محتوای درست متنی هم می تواند به همین میزان از تاثیر گذاری کم کند.

منبع: تبلیغ نویسی

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : تبلیغ نویسی, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 47 تاريخ : پنجشنبه 26 مرداد 1402 ساعت: 22:22

کوهنوردی با اسکی (Ski mountaineering) یک ورزش مهیج ترکیبی هست که بواسطه پاراگلایدر های کوچک و اسکی انجام می پذیرد. از حدود 15 سال پیش که ورزشکاران فرانسوی این ورزش را معرفی کردند تا به امروز با سرعت زیادی در حال رشد بوده و در اکثر کشور های برف خیز محبوبیت بالایی پیدا کرده . در کشور ما هم در این چند سال اخیر تعدادی از ورزشکاران خوب از جمله اساتید فعلی باشگاه فونیکس در این زمینه فعالیت داشته و با توجه به پتانسیل بالای کشور ایران به لحاظ وجود رشته کوههای برف خیز البرز و زاگرس هر روزه بر تعداد علاقمندان به این ورزش افزوده می‌شود.

برای شروع کوهنوردی با اسکی چه چیزی لازم است ؟

از نظر توانایی‌های اسکی فقط کافی هست که اسکی کردن را بلد باشید یعنی در سطح متوسط و تا حدی تجربه کوهنوردی با اسکی را در فضاهای خارج از پیست بدانید. همچنین از نظر توانایی‌های پروازی باید در سطح متوسطه (اینترمدییت) باشید یعنی تجربه کافی در تیک آف و لند مستقل در نقاط مختلف . دیگر شما برای آموزش و کسب تجربه کوهنوردی با اسکی تحت نظر مربی آماده هستید . به هرحال اگر در هر دو زمینه هم مبتدی باشید می توانید تمام مراحل آموزشی لازمه را از صفر تا صد تحت نظر آکادمی تخصصی فونیکس بگذرانید و با امنیت و کیفیت زیاد از این ماجراجویی دلچسب لذت ببرید . در ضمن مجموعه فونیکس از قبل امکان تهیه تمامی تجهیزات لازمه حضور در این رشته مهیج را برای شما عزیزان فراهم نموده است.

منبع: کوهنوردی با اسکی

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : کوهنوردی با اسکی, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 57 تاريخ : پنجشنبه 26 مرداد 1402 ساعت: 22:18

هدیه روز مادر (Mother’s Day gift) همچون هدیه روز پدر ارزشمند است و باید به دقت آن را انتخاب کنید. اگر کمی دقت کرده باشید، همیشه برای مادر خانواده، وسایل آشپزخانه را به عنوان هدیه خریداری می کنند. این کار می تواند از لحاظ اقتصادی مناسب باشد و به اصطلاح با یک تیر، دو نشان را بزنید، اما آن چیزی که در نهایت اهمیت دارد آن است که هدیه روز مادر نیز اختصاصی بوده و بهتر است چیزی را برای آن ها بخرید که به صورت شخصی و انفرادی از آن استفاده نمایند. در ادامه سعی کرده ایم تا چندین پیشنهاد مناسب و جذاب را به شما بدهیم که به عنوان هدیه روز مادر تهیه کنید.

پیشنهادهایی برای خرید هدیه روز مادر

برای آن که بتوانید برای روز مادر هدیه های مناسبی را خریداری کنید، لازم است تا حتما پیشنهادهای مربوط به آن را به صورت دقیق بررسی کنید و سپس تصمیم نهایی خود را بگیرید. در ادامه این بخش چندین نوع مختلف و مناسب از هدیه های مناسب روز مادر را معرفی کرده ایم تا شما نیز تنوع بیشتری را در انتخاب هایتان داشته باشید.

منبع: هدیه روز مادر

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : هدیه روز مادر, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 59 تاريخ : پنجشنبه 26 مرداد 1402 ساعت: 22:15

لینک دوستان

خبرنامه